کارشناس بازرسی و مدیریت عملکرد-پست شماره 12-8

حوزه مدیریت عامل

عنوان شغل:کارشناس بازرسی و مدیریت عملکرد                پست شماره 12-8

 

تعریف و خلاصه شغل

 

این شغل به منظور انجام بررسی  و رسیدگی به شکایات واعتراضات مردمی و ارسال به واحدهای ذیربط و پیگیری جهت حصول نتیجه و اعلام نتایج حاصل از شکایات و درخواست ها به شاکیان و درخواست کنندگان صورت می گیرد.

شرح وظایف

 

- بررسی و رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردمی (کتبی و شفاهی) که از طریق رسانه های عمومی یا صور دیگر به اطلاع شرکت می رسند و ارسال به واحدهای ذیربط و پیگیری تا حصول نتیجه

- دریافت شکایت ها و درخواست های کتبی وشفاهی (مستقیم و غیرمستقیم) از طریق مشترکان یا رسانه های عمومی در رابطه با امور مربوط به شرکت

- ارسال شکایت های دریافتی به واحدهای ذیربط و اخذ گزارش از آنها

- پیگیری موارد مطروحه در شکایت و درخواست ها تا حصول نتیجه لازم

- اعلام نتایج حاصل از شکایات و درخواست ها به شاکیان و درخواست کنندگان و جلب رضایت آنان

- رسیدگی به شکایات و درخواست های دریافتی از کارکنان (حقوق و دستمزد- رتبه و تغییر وضعیت) شفاهی‘ کتبی یا تلفنی به منظور حل و ارجاع به واحد مربوطه

- انجام نظر سنجی ازمشترکین براساس فرم های نظر سنجی تهیه شده به منظور آگاهی از نقاط ضعف و قوت وظایف انجام شده

- نظارت و پیگیری بر نصب و اصلاح تابلوهای راهنمای طبقات و سر درب ها براساس اطلاعات دریافتی به منظور حرکت در جهت طرح تکریم ارباب رجوع

-  انجام اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفاد نظام‌نامه‌های بازرسی و مدیریت عملکرد و دستورالعملهای اجرائی مربوطه

-  همکاری و انجام برنامه‌ریزی لازم به منظور بازرسی‌های مدیریت ستادی شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو

- پیگیری لازم به منظور مرتفع نمودن نقاط ضعف موجود در خصوص گزارشات واصله مربوط به شرکت

-  پیگیری لازم و تسریع در ارسال پاسخ گزارشات بازرسیهای صورت گرفته و امور مربوط به پاسخگوئی به شکایات به ستاد

- پیگیری و رسیدگی به امور ارجاعی و ارسال پاسخهای لازم به مکاتبات ارسالی از طرف شرکت مادر

- تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و کارکنان شرکت و ارائه گزارش میزان رضایت‌مندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت و واحدهای مربوطه و ارائه به مقام مافوق

- انجام بازرسی موردی و در صورت نیاز همراهی با تیم بازرسی (با هماهنگی مدیریت و مدیرعامل شرکت) و جمع‌بندی و ارائه گزارش مربوطه

-  تنظیم و ارائه گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالیانه به مقامات مافوق

-  جمع‌بندی، آسیب‌شناسی و تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت

-  دریافت شکایات حضوری و مکتوب (از مبادی مختلف) و پیگیری پاسخها از واحدها، بررسی و اعلام به شاکیان

- تبیین و شناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیب‌پذیر و انحرافات، مطابق با نظام‌نامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر

- پیگیری و ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی کل کشور و اداره کل بازرسی استان

-  پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی با راه‌اندازی سیستم سامد و میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق

- رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردمی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه در پاسخگویی به متقاضیان و تکریم ارباب رجوع

-انجام سایر وظایف محوله

 

 

 

 

 

 تاریخ ثبت : 18 فروردین 1404
  آخرین به روزرسانی :
 مونا
 3
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 218
  • بیشترین بازدید همزمان : 485
  • بازدید امروز : 23,833
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 17,559,051
  • آخرین به روزرسانی : 18 فروردین 1404 13:11:05
  • شناسه IP شما : 18.222.248.210

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020